FAQ - Najczęściej zadawane pytania

 

  1. Link do pobrania utworów, który przesyłany jest po dokonaniu zakupu,  jest aktywny przez 30 dni. Czy można po tym czasie pobrać już zakupione utwory?

Podczas pierwszego zakupu automatycznie zakładane jest konto na portalu Przednutki.pl. Na wskazany adres email przesyłane jest hasło do logowania. Wszystkie zakupy są archiwizowane na danym koncie i w dowolnym momencie zakupione utwory można pobrać po zalogowaniu się na swoje konto.

 

  1. Czy mogę zakupić produkty z fakturą z terminem płatności np. 14 dni?

Tak. Oprócz szybkich przelewów z platformy PayU, istnieje również forma płatności: „przelew tradycyjny”. Po dokonaniu płatności nasi pracownicy dokonują weryfikacji transakcji. Po pozytywnej weryfikacji otrzymają Państwo maila z linkiem do pobrania zakupionego utworu.

 

  1. Czy mogę kupić produkty na fakturę na instytucję, której jestem pracownikiem?

Tak. Można podać inne dane do faktury niż dane zamawiającego i skorzystać z płatności PayU po czym rozliczyć się z odbiorcą faktury, lub odebrać fakturę z terminem płatności i po zaksięgowaniu płatności pobrać zakupione utwory poprzez link w mailu, lub po zalogowaniu się na swój profil.

 

  1. Co zrobić kiedy zapomniałem hasła?

Należy podać w panelu logowania swój mail i kliknąć przycisk „zapomniałem hasła”. Na podany mail przyjdzie wiadomość z możliwością wprowadzenia nowego hasła do serwisu Przednutki.pl

 

  1. Jak skorzystać z rabatu przy zakupie większej ilości utworów?  Skąd wziąć kod promocyjny?

Przy zakupie większej ilości utworów rabaty naliczają się automatycznie. Kody promocyjne są dostępne czasowo np. dla uczestników szkolenia „wesołe przednutki”, dla zapisanych do newslettera użytkowników, dla aktywnych kont itp.